XP PowerPoint - præsentation´s visning
Fra : Martin Lynnerup

Dato : 17-05-03 21:13

Hej newsgroup.

Jeg skulle kunne vise en powerpoint fil, til folk som ikke har power point.

MEN...
alle de nye ting i XPversionen kan ikke vises i pp97vieweren, som er den
nyeste jeg kan finde...

havd gør jeg.
Kan man få en anden viewer?
Kan man gøre noget helt andet? - det virker heller ikke i WEB

--
Martin Lynnerup
Funtime Production

www.Funtime.dk - Fra 1. April
Fax: 98 37 87 60

Fra : WE

Dato : 18-05-03 00:42

Om jeg husker rigtigt: Du **kan** gemme den i et særligt web-format (jeg kan
ikke huske navnet), så den kan vises i en IE-browser. Prøv de forskellige
formater.

v.h.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 18-05-03 10:23

> [...]
>
> havd gør jeg.
> Kan man få en anden viewer?
> Kan man gøre noget helt andet? - det virker heller ikke i WEB

Desværre mener jeg heller ikke at web-fremviseren støtter noget der er nyere
end 97.

Jan

Fra : pre

Dato : 18-05-03 11:25

Den der "kikker" en Web-præsentation behøver ingen Viewer. Der er
fordele og ulemper men de sidste er små og få (Hastigheden dirigeres
af forbindelsen).
I givet fald kontakt mig, så vil jeg prøve at samle, og sende dig lidt
praktiske fakta.

pre

(perian@postkasse.net)