Skærme
Fijala 3554
TCO som standard
Fra : STIG MERRILD MADSEN

Dato : 26-03-01 20:17

Jeg har hørt at man kan sige noget om en skærms kvalitet udfra TCO som
standard - jeg har ikke forstand på det man er der nogen der ved noget så
ville det være dejligt at høre fra jer!!

Mvh
Frederik

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-03-01 18:41

On Mon, 26 Mar 2001 21:17:21 +0200, "STIG MERRILD MADSEN"
<guldmads@get2net.dk> wrote:

>Jeg har hørt at man kan sige noget om en skærms kvalitet udfra TCO som
>standard - jeg har ikke forstand på det man er der nogen der ved noget så
>ville det være dejligt at høre fra jer!!

Se her:

http://www.tco-info.com/i/index.html

Fundet på et minut med en søgemaskine.
--
Jens oz1kiw

Everybody quiet. He's back! Oops...hi..

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 27-03-01 20:00

"STIG MERRILD MADSEN" <guldmads@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> standard - jeg har ikke forstand på det man er der nogen der ved noget så
> ville det være dejligt at høre fra jer!!

TCO er en godkendelse, der sikrer at den kan køre i bestemte opløsninger ,og
en masse andre ting skal være opfyldt for at blive godkendt.

Der er som du sikkert ved også nyere TCO standarder, der er endnu mere
krævende af skærmen.

Men det at den er TCO godkendt siger intet om selve skærmens kvalitet,blot
at den opfylder visse krav.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen