Generals
Fra : Steen Gellett

Dato : 17-05-03 13:03

Jeg kan se at der er flere herinde som spiller Generals på
Direct Connect ??

Mig og en kammerat har brugt flere dage på at få det pis til at virke, uden
held. !!
Vi har prøvet med KALI men intet virker......vi kan se hinanden, og se at
der bliver lavet et spil, men vi får CONNECTION TIME OUT når vi skal til at
joine...??

PLZ Help me

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-05-03 17:21

On 17 maj 2003, Steen Gellett wrote something like this :

> Jeg kan se at der er flere herinde som spiller Generals på
> Direct Connect ??

Hvor ser du det?

Jeg fik af vide i et generals forum at direct connect KUN virkede
over LAN.

Jeg har selv siddet og kæmpet med det lort i timevis!

--
Palle Jensen

Fra : Steen Gellett

Dato : 17-05-03 17:37

"Palle Jensen" <invalid@invalid.00> skrev i en meddelelse

> Hvor ser du det?

Se tråd længere oppe !!

LAN LOBBY er for spil på LAN, men direct connect må
da være over nettet......hvorfor ellers 2 forskellige muligheder når man
sagtens kan se / spille på lan i LAN LOBBY......

I LAN LOBBY skal du IKKE taste nogen ip-adresse, der får pc'erne straks øje
på hinanden, men i direct connect SKAL du taste IP....ergo må det sgu være
for at man kan spille ude på nettet ????

Eller hvad ???????