Link til pachtne til street legal
Fra : Thor

Dato : 08-05-03 17:40

ER der ikke nogle der kan skrive linket til en side hvor man kan downloade
streetlegal pathne, kan ikke finde nogle steder.

Fra : DWM

Dato : 08-05-03 18:32

"Thor" <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ER der ikke nogle der kan skrive linket til en side hvor man kan downloade
> streetlegal pathne, kan ikke finde nogle steder.

http://www.street-legal.tk/

/Kenneth Iversen

Fra : Thor

Dato : 08-05-03 21:14

> http://www.street-legal.tk/

Patch 3.0 fylder kun 5 mb hvor der står at den vil fylde ca 21.00 mb og den
man downloader virker ikke.

Nogle andre steder man kan downloade den????

Fra : DWM

Dato : 08-05-03 21:57

> Patch 3.0 fylder kun 5 mb hvor der står at den vil fylde ca 21.00 mb og den
> man downloader virker ikke.
>
> Nogle andre steder man kan downloade den????

http://www.activisionvalue.com/Support/FAQAnswers.asp?C=169

Helt nede i bunden af siden

/Kenneth Iversen

Fra : Thor

Dato : 08-05-03 22:05

> http://www.activisionvalue.com/Support/FAQAnswers.asp?C=169
>
> Helt nede i bunden af siden

Utroligt, igen ting virker idag.
Kan ikke komme ind og downloade (kan ikke connecte) men så ved jeg jo hvor
jeg kan få fat i den

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 09-05-03 05:15

> Utroligt, igen ting virker idag.
> Kan ikke komme ind og downloade (kan ikke connecte) men så ved jeg jo hvor
> jeg kan få fat i den

Brug google... jeg søgte en masse links igennem før jeg fandt dem... så der
er bare i gang med at kigge links igennem

Fra : Thor

Dato : 09-05-03 16:17

> Brug google... jeg søgte en masse links igennem før jeg fandt dem... så
der
> er bare i gang med at kigge links igennem

Hmm.. google er min egen lille ven.... skulle kun kigge på 2 links og så
fandt jeg den