krem
Fra : Fryser

Dato : 14-05-03 04:05

Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
ikke ind og siger bolle krem?

Fra : Gorgeous

Dato : 14-05-03 05:12

"Fryser" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
> ikke ind og siger bolle krem?

LOL

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 14-05-03 06:14

> Hvad bestiller man når man køber glidekrem på >apoteket, man går vel
> ikke ind og siger bolle krem?

Mener de kalder det "Eksplorations Creme"

--
MMJ

Fra : Nette

Dato : 14-05-03 07:12

"Fryser" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
> ikke ind og siger bolle krem?

Du kunne jo prøve med "hejsa, jeg vil gerne se på noget glidecreme".
Men jeg forstår ikke rigtig dit problem? For det første kan glidecreme
bruges til flere ting og det ville derfor være værre i denne sammenhæng at
gå ind og købe kondomer.
For det andet står det frit på hylderne, så du behøver faktisk bare at gribe
det og gå hen og betale, du behøver slet ikke sige så meget som et eneste
ord.

Nette

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 14-05-03 09:24

Fryser wrote:

> Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
> ikke ind og siger bolle krem?

Jeg mener at huske nogen mente at mandel olie var det bedste.

Fra : G-U-F

Dato : 14-05-03 09:53

Peter Ole Kvint wrote:
> [...]
Hmm det var nok det mest ucharmerende ord jeg længe har hørt.
Der burde ikke være noget flovt i det... Kunne måske se det var lidt flovt
hvis man skulle ind efter et eller andet mod clamydia, eller noget i den
stil, og ekspedienten er halvdøv!
Alternativt kan det jo bestilles fra en online sexshop..

> Jeg mener at huske nogen mente at mandel olie var det bedste.

Mandel olie er fortrinligt.. men som det er ikke latexsafe.
Så det er kun at foretrække hvis man er i en position hvor man ikke behøver
dutten

Der er i øvrigt en del forskellige råd om glidecreme i tråden "glidecreme"
startet d. 3 maj.

---
G-U-F

Fra : PerX ...

Dato : 14-05-03 12:33

In article <b9t03t$ad6$1@sunsite.dk>, g_u_fNowaY@stud.auc.dk says...

> [...]
> hvis man skulle ind efter et eller andet mod clamydia, eller noget i den

Hvis man syntes man er grim kan de være flovt når man fornemmer andre
står og spekulerer "kan det der få noget?!"

Fra : G-U-F

Dato : 14-05-03 13:02

PerX ... wrote:
> Hvis man syntes man er grim kan de være flovt når man fornemmer andre
> står og spekulerer "kan det der få noget?!"

Jeg tror du tænker for meget over det. Desuden møder jeg aldrig andet end
pensionister på apoteket.
Desuden er det vel et bevis på du for noget (hvis du absolut vil tænke i de
baner).... Eller leger sjove lege med dit marsvin og gaffatape

Derudover kan (som Nette også har nævnt) Explorations creme bruges til mange
ting (Det er faktisk bedre til alt andet end sex!), bl.a. hvis du skal tage
dit barns temperatur analt, stik piller osv.....

Tror altså ikke der er mange kvinder der skammer sig når de køber bananer og
andre fallos ligende frugter.. De kan ellers også bruges til sex!

Fra : PerX ...

Dato : 14-05-03 17:17

In article <b9tb71$70g$1@sunsite.dk>, g_u_fNowaY@stud.auc.dk says...

> Jeg tror du tænker for meget over det.

Mit livs forbandelse (man skulle have været maler

> Desuden møder jeg aldrig andet end
> pensionister på apoteket.

Måske er det dit apotekt? :)

> Tror altså ikke der er mange kvinder der skammer sig når de køber bananer og
> andre fallos ligende frugter.. De kan ellers også bruges til sex!

Det er noget andet :)

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 18-05-03 12:08

> Desuden er det vel et bevis på du for noget (hvis du absolut vil tænke i
de
> baner).... Eller leger sjove lege med dit marsvin og gaffatape

*LOL*

http://www.realhamster.com/ - Så behøver man ikke gaffatape, og man kan
ikke meldes for dyreplageri

/Peter

Fra : G-U-F

Dato : 18-05-03 12:33

Peter (8464) wrote:
> http://www.realhamster.com/ - Så behøver man ikke gaffatape, og man
> kan ikke meldes for dyreplageri

*LOL*
Spændende læsning. Sandt at man ikke kan blive meldt. Med hensyn til
gaffaen:
Fra http://www.realhamster.com/faq.html#sexparts
"REALHAMSTER's oral, vaginal and anal cavities are independently adjustable
to snugly accommodate any willy up to 7" in length and 5½" in circumference
without the need for duct tape."
Okay... kan godt være jeg ikke skal bruge det.. men der er da sikkert nogen
der skal
Ret sjov faq i det hele taget!!

--

MVH: G-U-F
Pro livsnyder (studerende i fritiden)

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-03 18:37

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hvis man syntes man er grim kan de være flovt når man fornemmer andre
> står og spekulerer "kan det der få noget?!"

Er det sådan, du oplever det?

--
-Jens B.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 14-05-03 18:15

"Fryser" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
> ikke ind og siger bolle krem?

Er du fuldstændig hjælpeløs, mand?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-05-03 17:04

On Wed, 14 May 2003 19:15:00 +0200, "Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk>
wrote:

>"Fryser" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
>
>Er du fuldstændig hjælpeløs, mand?

Nahh det har alsirg været nemt at være 11 år og mærke de første
homoner begynde at banke på ...hvor man tidliger forfalt til lokums
grafiti har man nu unset ...

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 14-05-03 18:16

"Fryser" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
> ikke ind og siger bolle krem?

Det er da i øvrigt utroligt, så meget glidecreme, der bliver brugt i denne
gruppe!

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-03 18:39

"Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da i øvrigt utroligt, så meget glidecreme, der bliver brugt i denne
> gruppe!

Nænæ, du. Der er sør'me en hårfin forskel på at bruger det, og så bare
snakke om det.

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-05-03 15:00

> Det er da i øvrigt utroligt, så meget glidecreme, der bliver brugt i
> denne gruppe!

Eros bodyglide står i hvert fald i de flestes hjem.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 15-05-03 16:05

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
!

> Eros bodyglide står i hvert fald i de flestes hjem.

Gør det det? Hvor ved du det fra? Tror du ikke bare det er i din
omgangskreds?

Fra : Nette

Dato : 15-05-03 16:07

"Mark Thomas Gazel" skrev i en meddelelse
> Eros bodyglide står i hvert fald i de flestes hjem.

Hmm, gør det? Jeg hører ikke til "de fleste" så...

Nette

Fra : Anita

Dato : 15-05-03 16:39

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mark Thomas Gazel" skrev i en meddelelse
>
> Hmm, gør det? Jeg hører ikke til "de fleste" så...

Heller ikke jeg *S*

/Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-05-03 20:06

Anita wrote:

> Heller ikke jeg *S*

*G* det gør jeg ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Henning Madsen

Dato : 16-05-03 01:23

Sabina Hertzum <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev:

>*G* det gør jeg ;)

Det gør jeg ikke *G*

MVH
Henning, hvis internet forbindelse + PC er
røget sig en tur efter tordenvej i mandags

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-05-03 17:02

On Wed, 14 May 2003 00:04:32 -0300, Fryser <-@-.dk> wrote:

>Hvad bestiller man når man køber glidekrem på apoteket, man går vel
>ikke ind og siger bolle krem?

mit bur er at enten sender de dig til en bager eller så udbeder de
sige en forklaring men prøv da ....

Mv.
Bo M Mogensen