Gammeldags seksualvejledning
Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 09-05-03 21:19

Jeg fandt nogle lydfiler på nettet fra en plade om seksualvejledning fra
50'ernes USA.
Den var temmeligt underholdende - baggrundsmusikken lød som noget fra
Disneys Snehvide, og selve seksualvejledningen var dybt religiøs.
Er der nogen, der har nogle links til mere af samme stil, både fra USA og
resten af verden? Jeg har søgt på Google uden held.

Mvh. Mikkel.

PS: Pladen påstod ikke ligefrem at man blev blind af at onanere, men man var
bestemt et meget syndigt menneske, hvis man spildte sine hellige væsker!

Fra : Leif Hvitved

Dato : 09-05-03 21:45

"Mikkel Gravgaard" <snapz@snapz.com> wrote in message
> [...]
var
> bestemt et meget syndigt menneske, hvis man spildte sine hellige væsker!

Ikke helt lydfiler, men fra samme periode og ganske afgjort underholdende:
http://www.archive.org/movies/movieslisting-browse.php?collection=prelinger&cat=Sex%20education

Mvh
Leif

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 10-05-03 01:42

"Leif Hvitved" <leif@hvitved.dk> wrote in message

> Ikke helt lydfiler, men fra samme periode og ganske afgjort underholdende:

> [...]

Det er generelt et enormt omfattende arkiv, må jeg sige! Har lige set den
klassiske Duck & Cover-film for første gang! Takf for linket, kan bestemt
anbefales til andre.

/Mikkel

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 10-05-03 10:27

> [...]
> klassiske Duck & Cover-film for første gang! Takf for linket, kan bestemt

En søgning på Google, gav mig adgang til en side kaldet Open-Video
projektet, som udbyder gratis film, bl.a. gammel seksuelundervisning
til download i MPEG-1, MPEG-2 og MPEG-4 format. Se f.eks. hvordan
bedstefar fik præsenteret tingene som dreng :
http://www.open-video.org/segment.php?seg_id=3523