glidecreme
Fra : tdn

Dato : 03-05-03 21:47

Hej,

Hvor køber I glidecreme?
Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
Det er lige lovligt dyrt.
Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?

Mvh
Thomas

Fra : høstblomsten

Dato : 04-05-03 06:55

"tdn" <NOSPAMthomasdNOSPAM@NOSPAMc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

Hej Thomas.

> Hvor køber I glidecreme?
> Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
> Det er lige lovligt dyrt.
> Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?

Du kan få et gratis råd:
Når sitationen med behov for glidecreme opstår, så tænker du intenst på
f.eks. en citron, rabarbergrød, flæskesteg, ... *you name it*! Snart vil
du - pr.refleks - producere mundvand i rigelige mængder ...efter min mening
det absolutte bedste "smøremiddel" - og tilmed ganske gratis !!

> Mvh
> Thomas

Go'e hilsner fra
~høstblomsten ~

Fra : Jesper

Dato : 04-05-03 13:01

"tdn" <NOSPAMthomasdNOSPAM@NOSPAMc.dk> wrote in message
> [...]
> Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
> Det er lige lovligt dyrt.
> Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?

Et godt råd lad være med at dyrke analsex, så behøver du ikke glidecreme.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 04-05-03 13:49

"Jesper" <jesper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et godt råd lad være med at dyrke analsex, så behøver du ikke glidecreme.

HEHE - Det er sku da et dårligt råd... Det er da helt op til folk selv at
vælge, forhåbentligt... *GGG*

/ Jonas

Fra : Henning

Dato : 04-05-03 21:12

Jesper wrote:
> "tdn" <NOSPAMthomasdNOSPAM@NOSPAMc.dk> wrote in message

> Et godt råd lad være med at dyrke analsex, så behøver du ikke
> glidecreme.

Du mangler lidt erfaring, kan jeg fornemme

MVH
Henning

Fra : tdn

Dato : 04-05-03 21:19

> Et godt råd lad være med at dyrke analsex, så behøver du ikke glidecreme.

Hmmm.... Det kan nu osse bruges til andet end analsex.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-05-03 21:29

"Jesper" <jesper@hotmail.com> wrote in message
> Et godt råd lad være med at dyrke analsex, så behøver du ikke glidecreme.

Hvori består det gode råd??

Fra : Dennis Kruse \"G-U-F~

Dato : 04-05-03 19:51

tdn wrote:
> Hej,
Hej Thomas.

> Hvor køber I glidecreme?
Matas!!
> Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
> Det er lige lovligt dyrt.
> Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?
Vores erfaring er at det der gele stads de forhandler ved apoteket er noget
skidt! Da min kæreste ydermere ikke kan tåle det meste af det ( En del af
dem er der en lille smule citronsyre i) har vi fundet alternativer:
En gynækolog har fortalt os at der intet er i vejen for at bruge alm.
madolie, det virker men er ikke det fedeste (og dog *SS*) at boltre sig i!
Vi bruger i stedet Mandelolie fra Matas, det giver en god glideeffekt og
forsvinder ikke alt for hurtigt. Derudover er det stort set smagsløst.
Prisen 29.95kr for 100 ml. Den er noget drøjere i brug end vandbaseret
explorationscreme.

Et andet alternativ er den sorte eros. Den kræver dog at du skal i en sex
shop. Den er oliebaseret (latexsafe) og drøj som bare fanden. Den er dog
også pebret (mener den ligger omkring 130kr for 100ml). Den er dog i mine
øjne alle pengene værd!

/Dennis

Fra : tdn

Dato : 04-05-03 21:22

> [...]
> forsvinder ikke alt for hurtigt. Derudover er det stort set smagsløst.
> Prisen 29.95kr for 100 ml. Den er noget drøjere i brug end vandbaseret

Men er det ikke noget med at hvis det ikke er vandbaseret, så ødelægger det
kondomer?
Og sviner det ikke osse forfærdeligt?

> [...]
> også pebret (mener den ligger omkring 130kr for 100ml). Den er dog i mine

Ja, men nu efterlyser jeg jo noget billigere.

Fra : Britta

Dato : 05-05-03 16:53

"Dennis Kruse "G-U-F"" <dekr0232"Fjern"@but.auc.dk> wrote in message

> Et andet alternativ er den sorte eros. Den kræver dog at du skal i en sex
> shop. Den er oliebaseret (latexsafe) og drøj som bare fanden.

Oliebaserede cremer er _ikke_ til brug sammen med latex. Eros body glide er
dog silikonebaseret, og kan fint bruges sammen med latex - herunder
kondomer, men ikke sammen med silikonebaseret legetøj (jelly).

Venligst,
Britta

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 05-05-03 18:15

On Mon, 5 May 2003 17:52:49 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

> [...]
>dog silikonebaseret, og kan fint bruges sammen med latex - herunder
>kondomer, men ikke sammen med silikonebaseret legetøj (jelly).

Men jeg vil da gå ud fra at vandbaseret glidecreme kan bruges allround?
Flemming Jacobsen

Fra : Britta

Dato : 05-05-03 20:52

"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> wrote in
message news:o07dbvs9j3crjbihcirgm9lp6i3aq86m6m@4ax.com...

> Men jeg vil da gå ud fra at vandbaseret glidecreme kan bruges
allround?

Yeps

Venligst,
Britta

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 05-05-03 21:01

On Mon, 5 May 2003 21:52:26 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> wrote in
>message news:o07dbvs9j3crjbihcirgm9lp6i3aq86m6m@4ax.com...

>allround?
>
>Yeps

Ok, ville lige være på den sikre side. Så kan man jo bare købe det hvis
at man er i tvivl om det man har det kan bruges. Men hvad pris leje
plejer det vandbaserede egentligt at ligge på.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 15-05-03 13:41

On Mon, 05 May 2003 22:00:45 +0200, "Thunderbird[7100]" <carshark[Spam
Frabedes]@carshark.dk> wrote:

>Ok, ville lige være på den sikre side. Så kan man jo bare købe det hvis
>at man er i tvivl om det man har det kan bruges. Men hvad pris leje
>plejer det vandbaserede egentligt at ligge på.

For lige at være på den sikre side er det så ikke korrekt at vandbaseret
glidecreme kan anvendes til "det hele" uden risiko for at ødelægge
kondomer, dildoer mm.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-05-03 21:28

> [...]
> Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
> Det er lige lovligt dyrt.
> Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?

På apoteket har de også 250 ml for et sted mellem 50 og 75 kroner...

Fra : Henrik Andersen

Dato : 08-05-03 09:42

Ja, det bedste er efter min mening OG erfaring
Johnson & Johnson's K-Y, den er de ca 75 kr
den koster i sexshops værd og meget mere.
Desuden er der rigeligt til en HEL Week End

Kan bare ikke finde en butik i Silkeborg der
sælger den, overvejer at Importere fra Sjælland....
(Og jeg gør det sgu hvis det bliver nødvendigt...)

Henrik

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 08-05-03 19:01

On Thu, 8 May 2003 10:41:46 +0200, "Henrik Andersen"
<dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sælger den, overvejer at Importere fra Sjælland....
>(Og jeg gør det sgu hvis det bliver nødvendigt...)

Prøv nogle af de online sexshops. Det er min generelle erfaring at de
fleste af dem har det.
Flemming Jacobsen

Fra : Ulvir

Dato : 08-05-03 18:20

> [...]
>Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
>Det er lige lovligt dyrt.
>Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?

Er 45kr for dyrt?
Saa er du for fedtet..

Fra : cirrus

Dato : 11-05-03 03:36

On Sat, 3 May 2003 22:47:26 +0200, "tdn"
<NOSPAMthomasdNOSPAM@NOSPAMc.dk> wrote:

>Hej,
>
>Hvor køber I glidecreme?
>Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
>Det er lige lovligt dyrt.

Yep. Har selv igennem flere år brugt cellulosetapetklister (nej, det
er ikke en joke!). Det består af 100% ren cellulose, lavet af træ
eller andet plantestof, og er dermed så naturligt som noget kan blive.
Cellulose er fuldkommen neutralt, og angribes ikke af bakterier (dvs.
evt. rester i kroppen giver ikke anledning til skadelig bakterievækst
og evt. lugt). Holder sig derfor fint i flere uger ved stuetemperatur
uden konservering efter udrøring med vand, men kan dog blive lidt
tyndt med tiden, så lav blot til nogle dage ad gangen.

ADVARSEL!!!: Husk at få fat i det rigtige - der findes
cellulosetapetklister tilsat svampemidler, og det er bestemt IKKE
tilrådeligt at bruge!! Køb det der hedder "Arabin" fra De Carlske
Fabrikker - det er i nogle blå poser, og er helt rent. 500 g koster
under 100 kr. og strækker til flere spande fulde Og husk at læse
varedeklarationen hver gang - man kan jo aldrig vide om de begynder at
komme et eller andet skidt i en eller anden dag. Indtil nu har der dog
stået "ikke sundhedsfarligt" på poserne.

Fra : Bonde

Dato : 14-05-03 17:42

> [...]
> Det de har på apoteket koster 45kr for 75mL.
> Det er lige lovligt dyrt.
> Kan I anbefale nogle billigere steder at købe det?

Den laver du selv - Køb noget glycerin og kog det i en gryde derefter tager du noget
husblas og rører i og spæder med vand så må du hælde det over på nogle små æsker som du
også kan købe - god fornøjelse !