Skærme
Fijala 3554
skærmer blevet gul
Fra : Jan

Dato : 26-03-01 16:22

Hejsa et underligt problem. Ligepludselig blev min skærm gul, altså sådan at
alt hvidt er gul.

er der noget der ved hvad det skyldes og hvad man kan gøre ved det.

På forhånd tak...

Fra : Thomas

Dato : 27-03-01 17:24

hey Jan.
prøv at rette på skærmkablet.
Det hjælper på min gamle mac skærm
så også godt kan lide at være gul.
Mvh Thomas

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 27-03-01 20:03

> [...]
at
> alt hvidt er gul.
>
> er der noget der ved hvad det skyldes og hvad man kan gøre ved det.

Hvis du har OSD på den, kan du se om menuen også bliver/er misfarvet, er den
det, er det ikke kablet, men internt problemet er.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Jan

Dato : 28-03-01 11:10

Kan godt se OSD i fine klare grønne farver, men kan ikke se hvilken
indstilling jeg vælger da det plejer at være en blå streg over den jeg er
igang med at indstille, og nu er der ingen.
Er det det du mener.

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 28-03-01 16:56

> [...]
> indstilling jeg vælger da det plejer at være en blå streg over den jeg er
> igang med at indstille, og nu er der ingen.

Ja, det viser jo netop at fejlen er inde i monitoren, hvilken skærm er der
tale om?
(mærke & model)

--
MVH / Regards