Erfaring med Terminet fra Get2Net
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 26-03-01 09:16

Get2Net tilbyder en firewall - "Terminet". Har nogen erfaringer med denne?
Er den bedre / dårligere end andre produkter?
Andet?

Med venlig hilsen
Lars Jakobsen

Fra : Alex Holst

Dato : 26-03-01 10:20

Lars Jakobsen <***REMOVE***lj@foss-electric.dk> wrote:
>Get2Net tilbyder en firewall - "Terminet". Har nogen erfaringer med denne?

I forbindelse med en produkt evaluering fandt jeg fejl i dens implementering
af state tabeller. Det betoed, at dele af downloads blev stoppet tilfaeldigt,
hvilket resulterede i oedelagte filer.

Jeg fandt heller ikke brugerinterfacet intuitivt paa nogen maade.

Fra : Peter Kruse

Dato : 26-03-01 20:20

"Alex Holst" <a@area51.dk> wrote in message

> [...]
implementering
> af state tabeller. Det betoed, at dele af downloads blev stoppet

Jeg har hørt lignende udtalelser om dette produkt og vil henvise til en
anden og bedre løsning. Der er efterhånden et pænt udbud. Blandt de bedre
(gratis) løsninger kan nævnes:

www.tinysoftware.com (Tinyfirewall)
www.sygate.com (Sygatefirewall)
www.zonelabs.com (zonealarm)