Gipsloft
Fra : thomas

Dato : 26-03-01 09:11

Hej,

mine svigerforældre har renoveret et gammelt hus, der er sat nye lofter op
(gipsplader) reglerne er fulgt med armeringstape og spartling i samlingerne.
Nu vil min svigerfar sætte glasvæv på pladerne inden maling, det mener jeg
er "dobbeltkonfekt" hvad mener i ?

Hilsen
Tha

Fra : netman77

Dato : 26-03-01 09:21

"thomas" skrev d. 26-03-01 09:11 dette indlæg :
> [...]
> Tha
>
> Der skal sættes glasfilt op, og derefter skal der males. Det giver den pæneste overflade

m.v.h. Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Matzen

Dato : 26-03-01 11:56

Nej det er det eneste rigtige for at undgå revner i endesamlingerne..
Morten

Fra : Calle

Dato : 26-03-01 12:54

Hej

Husk det skal være glasfilt, ikke glasvæv, da det ser dumt ud med mønstre i
loftet.
Ps. jeg kender en del, der har undladt vævet, og der er ikke revner hos
nogen af dem.

--

Automatikmekaniker
Calle

Fra : per

Dato : 26-03-01 13:56

On Mon, 26 Mar 2001 12:56:07 +0200, "Morten Matzen"
<m_matzen@danfoss.dk> wrote:

Skal det ikke have armeringstape i alle samlinger, og derefter
spartles 2 gange.

--
Per