Java på Suse 8.2
Fra : XoDeus DK

Dato : 16-05-03 19:46

Hej allesammen! Jeg har nu kigget lidt rundt uden helt at have held.
Jeg har i nat installeret Suse 8.2. Fantastisk flot.
Nu mangler jeg sådanset kun java tilbage. Jeg har hentet RPM pakken fra
sun. Har læst licensaftalen installeret pakken lavet symlinks til java i
mozilla's plugin dir men java findes ikke på about:plugins. Her er mine
symlinks:
ln -s /usr/java/j2re1.4.1_02/plugin/i386/ns610/libjavaplugin_oji.so
/opt/mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so

Jeg vil snart have at det kører!

Please!

Fra : Søren Reinke

Dato : 16-05-03 20:01

XoDeus DK wrote:
> [...]
> Her er mine symlinks:
> ln -s /usr/java/j2re1.4.1_02/plugin/i386/ns610/libjavaplugin_oji.so
> /opt/mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so

Hvorfor installerer du ikke Java fra Suse 8.2 CD'erne ?

Jeg har lige checket V1.4.1 ligger på cd'erne allerede.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Fra : XoDeus DK

Dato : 17-05-03 10:06

> Hvorfor installerer du ikke Java fra Suse 8.2 CD'erne ?
>
> Jeg har lige checket V1.4.1 ligger på cd'erne allerede.

MIn suse blev installeret over FTP da jeg ikke lige har råd til at købe
en boxet version! Men hvis du har java fra suse CD'erne så vil jeg blive
meget glad hvis du på en eller anden måde ville sende filen/erne til mig!

//XoDeus

Fra : Søren Reinke

Dato : 17-05-03 10:57

XoDeus DK wrote:

> [...]
> købe en boxet version! Men hvis du har java fra suse CD'erne så vil
> jeg blive meget glad hvis du på en eller anden måde ville sende

De ligger bare som RPM filer, men du skulle da via Yast kunne hente dem ned.

Måske skal du rette 'source of installation'.

/Søren

Fra : XoDeus DK

Dato : 17-05-03 13:58

> De ligger bare som RPM filer, men du skulle da via Yast kunne hente dem ned.
>
> Måske skal du rette 'source of installation'.
>
> /Søren
Hvor ligger de henne som RPM filer henne på nettet? Hvilket source skal
jeg dog bruge istedet? Lige nu bruger jeg gwdg eller sunet, det er dem
der er hurtigst og altid up2date mener jeg da i hvert fald!

//XoDeus

Fra : Søren Reinke

Dato : 17-05-03 14:34

XoDeus DK wrote:

> [...]
> jeg dog bruge istedet? Lige nu bruger jeg gwdg eller sunet, det er dem
> der er hurtigst og altid up2date mener jeg da i hvert fald!

Det kan jeg desværre ikke svare på :(

/Søren Reinke

Fra : USER

Dato : 17-05-03 15:15

Søren Reinke wrote:

> Det kan jeg desværre ikke svare på :(
>
> /Søren Reinke

Jeg har samme problem men bare i Suse 8.1 og der er også installeret
java som virker i konqueror. men ikke i mozilla, der er også en symbolsk
link.

Henrik