Hvor mange images-filer?
Fra : Johannes Clausen

Dato : 10-05-03 17:53

Efter at have læst diverse posts i denne gruppe ville jeg prøve
Debian, men fandt ud af at der er hele 7 image-filer! Skal man bruge
dem alle eller kan man nøjes med de 2 første? Jeg vil bare gerne have
systemet installeret med de helt grundlæggende ting og så senere
downloade de ting jeg får brug for.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Johannes Clausen

Dato : 10-05-03 17:58

On Sat, 10 May 2003 18:53:14 +0200, Johannes Clausen
<hinors14@hotmail.com> wrote:

>Skal man bruge
>dem alle eller kan man nøjes med de 2 første?

Jeg var vist lidt hurtigt ude med spørgsmålet. På www.debianguiden.dk
står at det er nok med 1. CD. Håber det er sandt

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 10-05-03 20:15

Johannes Clausen wrote:
> Jeg var vist lidt hurtigt ude med spørgsmålet. På www.debianguiden.dk
> står at det er nok med 1. CD. Håber det er sandt
Der findes også nogle "net-install" cd'er

--
Mvh.
Axel

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 11-05-03 14:27

Johannes Clausen <hinors14@hotmail.com> writes:

> [...]
> dem alle eller kan man nøjes med de 2 første? Jeg vil bare gerne have
> systemet installeret med de helt grundlæggende ting og så senere

Overhovedet ikke. Hvis du sidder ved en internetforbindelse kan du
bruge nogle af de floppy-images. Jeg plejer at bruge
compact-versionen, men det kræver naturligvis at dit netkort er
understøttet heraf - ellers er det måske understøttet af nogle af de
øvrige images.

Det kræver blot to disketter

/Rasmus

UNIX is user-friendly;
it's just particular about who it chooses to be friends with!