PostNUke..
Fra : Carsten Tygesen

Dato : 10-05-03 17:53

Hej,
Er der nogen der har fundet en god installationsvejledning eller
dokumentation til PostNuke, så vil jeg meget gerne ha' en henvisning/link
til stedet.

Med venlig hilsen og tak...

Carsten Tygesen

Fra : Jørgen

Dato : 09-05-03 20:43

Carsten Tygesen wrote:

> [...]
> Er der nogen der har fundet en god installationsvejledning eller
> dokumentation til PostNuke, så vil jeg meget gerne ha' en henvisning/link

Hvis du skal til at bygge en site fra grunden, så kast lige et blik på
http://www.xaraya.com
Xaraya er i beta, men bygges som et CMS der ser ud til at være betydeligt
mere robust, smart og gennemtænkt end Postnuke (Der ligger allerede en
funktion til kald af certified releases af moduler, den virker ikke helt
endnu, men perspektiverne er rigtige). Jeg har installeret xaraya på min
e-smith server, mest for at "mærke på varen selv" og det ser lovende ud.
Jeg har ogå en Postnuke installeret. Ikke at jeg er suveræn på nogen af
produkterne, men jeg har valgt at vente til xaraya er lidt mere fejlfri, og
så bygge en site til min forening i xaraya. - Arbejdet på bruger- og
administrationsdokumentation er først lige startet, men uanset hvad, så er
indlæringstærskelen nok højere end for Postnuke.
Der findes i øvrigt et udemærket forum for Postnuke på
http://www.postnuke.dk der vil du kunne få megen kvalificeret hjælp.

Hilsen
Jørgen

Fra : Søren Reinke

Dato : 11-05-03 16:56

Carsten Tygesen wrote:
> Hej,
> Er der nogen der har fundet en god installationsvejledning eller
> dokumentation til PostNuke, så vil jeg meget gerne ha' en
> henvisning/link til stedet.

www.postnuke.dk
www.postnuke.com

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni