Screen problem som alm. bruger
Fra : Brian Møller

Dato : 08-05-03 20:27

Hej

Jeg har på en Redhat 7.3 med en selvkompileret kerne det problem, at
den, når jeg som alm. bruger vil bruge kommandoen screen, skriver
tilbage at der ikke er nogen PTY's. Og derefter skriver den: Sorry no
..... PTY's

Forsøger jeg med root er der ikke nogen problemer overhovedet

Hvad kan problemet umiidelbart være og hvordan løser jeg det ???

/Brian

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 09-05-03 06:58

Brian Møller wrote:
> [...]
> .... PTY's
> Hvad kan problemet umiidelbart være og hvordan løser jeg det ???

Manglende understøttelse af PTY i kernen?

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/