SETI@home som "screensaver"
Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-05-03 16:09

eller ihvertilfælde som et program der startes ved få minutters inaktivitet
ved mus/keyboard, og derefter lukkes ned igen ved aktivitet.

Jeg har læst om Xautolock, men den skyder jo blot en kommando af, når tiden
er gået - den kan ikke slukke for SETI igen, ved aktivitet på
keyboard/mus(såvidt jeg forstår).

Jeg er interesseret i at følgende kommando køres ved feks 3 minutters
inaktivitet;

../home/stig/.setiathome/setiathome -graphics &
../home/stig/.setiathome/xsetiathome -fullscreen

Og at de 2 programmer naturligvis lukkes pænt ned igen, ved aktivitet.

Er der nogen der har nogle tips??

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 05-05-03 16:52

On Mon, 05 May 2003 17:09:28 +0200, Stig Mogensen wrote:

> eller ihvertilfælde som et program der startes ved få minutters
> inaktivitet ved mus/keyboard, og derefter lukkes ned igen ved
> aktivitet.

[...]

> Er der nogen der har nogle tips??

xscreensaver?

Mvh.

--
"Från och med nu, så är 'så snart Adam Sjøgren
som möjligt' 53 timmar!" asjo@koldfront.dk

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 05-05-03 17:30

<norman_bates@forum.dk> wrote:

> Er der nogen der har nogle tips??

Det havde google.com, måske kan du bruge
<http://www.nccn.net/~gc_kumon/xseti/README.SCREENSAVER> til noget ..

--
Michael Wojciechowski

One must suffer before enlightenment.

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-05-03 19:11

> Det havde google.com, måske kan du bruge
> <http://www.nccn.net/~gc_kumon/xseti/README.SCREENSAVER> til noget ..

Nix. Ej heller Ksetisaver. Fælles for de frontends der bruger SETI@home, er
at de har hjemmegjorte(grimme) displays.

Jeg er efter det output der kommer fra xsetiathome, og ikke noget andet.

/Stig