Debian 3.0 stable og en unstable pakke
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 29-04-03 22:47

jeg er rimelig ny med debian og har lige et spørgsmål angående debian
pakker.

Jeg har nu installeret spamassasin apt-get install spamassasin og fået
det sat op så det kører.

Jeg kunne imidlertidig godt tænke mig at kunne køre med den nyeste
spamassasin debian pakke(testing/stable) pakke.

Jeg har hentet pakken spamassassin_2.53-1_all.deb . Er det nu muligt kun
at opgradere den gamle stable pakke til den noget nyere testing pakke?

Og hvordan gøres det i så fald?

/mikkel

Fra : Jan Larsen

Dato : 29-04-03 23:13

Mikkel Bundgaard wrote:

> [...]
>
> Jeg har hentet pakken spamassassin_2.53-1_all.deb . Er det nu muligt kun
> at opgradere den gamle stable pakke til den noget nyere testing pakke?

har du hentet pakken bruger du dpkg -i pakkenavn.deb eller du kan
apt-get install pakkenavn/testing
hvis du har testing i din sources.list

Mvh Jan