XDM og Windows2000
Fra : Esben Laursen

Dato : 22-04-03 22:23

Jeg ved godt det er farligt at spørge et windows relateret spørgsmål her i
en unix/linux gruppe, men jeg tager chancen....

Jeg har min Debain, som kører en Gnome 2.2, med XDM enablet, jeg har et
program kaldet X-Win32 og også virker fortindeligt, men det er bare en
shareware, og den koster over 1.000 dansker moneter..... En fattig mand som
mig har overhoved ikke råd til at smide så mange penge efter sådanne et
program =(

Så derfor leder jeg med lys og lygte efter et program der er under GPL
licensen.. Jeg har læst noget om at Xserver kan gøre det, men fåes den til
windows?

Håber ikke det er helt off-topic =))

Hilsen

Esben

Fra : Kent Friis

Dato : 22-04-03 22:26

Den Tue, 22 Apr 2003 23:22:49 +0200 skrev Esben Laursen:
> [...]
>
>Så derfor leder jeg med lys og lygte efter et program der er under GPL
>licensen.. Jeg har læst noget om at Xserver kan gøre det, men fåes den til

X-Win32 er også en Xserver. Det du tænker på er nok XFree86, som findes
som en del af Cygwin projektet i en windows udgave.

Mvh
Kent
--
IE is the only thing capable of making Netscape look good
- D. Spider in comp.os.linux.advocacy

Fra : Esben Laursen

Dato : 22-04-03 22:31

> X-Win32 er også en Xserver. Det du tænker på er nok XFree86, som findes
> som en del af Cygwin projektet i en windows udgave.

Jaee, men jeg syntes ikke lige at kunne finde M$ versionen inde på deres
side...

Esben

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 22-04-03 22:32

> Så derfor leder jeg med lys og lygte efter et program der er under GPL
> licensen.. Jeg har læst noget om at Xserver kan gøre det, men fåes den til
> windows?

http://www.cygwin.com/

virker fortrineligt.

/Glen

Fra : Esben Laursen

Dato : 22-04-03 22:36

"Glen Kjærulff" <gknews@lortespam.gutterne.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.cygwin.com/

Det var lige den jeg ledte efter, jeg sad og fiskede rundt inde på xfree.org
=)

Tak.

Esben

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-04-03 08:23

"Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> writes:

> Så derfor leder jeg med lys og lygte efter et program der er under GPL
> licensen.. Jeg har læst noget om at Xserver kan gøre det, men fåes den til
> windows?

wierdX er udemærket.

Martin

--