MS Windows
briani 27239
Windows filbeskyttelse?
Fra : D@lby

Dato : 16-05-03 18:26

Hej,

Nyt problem herfra

Igår begyndte computeren så at komme med et vindue "Windows Filbeskyttelse"
og selvom man annullere det kommer det igen 2 min efter.
Jeg har lagt et billede i dk.binaer som viser vinduet.

Lidt af det her:
"Filer som er nødvendige, for at windows køre korrekt er blevet erstattet af
versioner, der ikke genkendes"

Den beder efter en Windows XP Home Edition Service Pack 1 CD - og den har
jeg ikke og har aldrig haft den. Min originale XP cd kan den åbenbart ikke
bruges. Hvad gør jeg ved det? Den har som sagt ikke gjort det før og nu gør
den det hele tiden. Jeg skulle ikke mene at jeg har installeret noget som
skulle kunne være grund til det.

Hjælp søges.

Lars D@lby

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 16-05-03 18:37

"D@lby" <larsdalbyNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
gør
> den det hele tiden. Jeg skulle ikke mene at jeg har installeret noget som

Hej Lars
Nogle opdateringer er kommet som e-mail med vedhæftede filer. Disse er ikke
rigtige opdateringer, men kan betragtes som virus eller hvad man nu vil
kalde det. Det er nok en sådan "opdatering" som du er blevet snydt af.
Brug din systemgenkaldelse med en dato tidligere end dine seneste
opdateringer, så skulle du kunne få det hele til at virke igen.
Hilsen
Jørgen

Fra : jens

Dato : 16-05-03 19:16

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Brug din systemgenkaldelse med en dato tidligere end dine seneste
> opdateringer, så skulle du kunne få det hele til at virke igen.

Det er en funktion som følger med office pakken.
Den kan enten findes i lokal brugerpoluitik, eller i services.

mvh Jens

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 18-05-03 08:42

> Lidt af det her:
> "Filer som er nødvendige, for at windows køre korrekt er blevet erstattet
> [...]
Undskyld min nysgerrighed.

Hvad var der sket, og hvad blev egentlig din løsning på de erstattede filer?

Hilsen
Jørgen