MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP gemmer kun i BMP-format - del 2
Fra : D@lby

Dato : 16-05-03 14:03

>Tøm Temporary Internet Files.

>Se evt.:
><http://www.google.com/groups?as_q=BMP&ie=UTF-8&oe=UTF->8&as_ugroup=dk.edb.
internet.software.browser&lr=&as_scoring=d&hl=da>

>--
>Med venlig hilsen
>Madsen.

Ja ok det har jeg så gjort, og genstarten computeren. "Temporary Internet
Files" mappen er tom, men den gemmer stadig kun i BMP-format -> Hvad gør jeg
nu?

(Ja, jeg er sikker på at billederne jeg prøver at gemme er JPG)

Håber I kan hjælpe

Mvh

Lars D@lby

Fra : Madsen

Dato : 16-05-03 15:01

D@lby skrev:

> Ja ok det har jeg så gjort, og genstarten computeren. "Temporary
> Internet Files" mappen er tom, men den gemmer stadig kun i
> BMP-format -> Hvad gør jeg nu?

Har du tømt cachen på "den rigtige måde" ?
Control Panel > Internet Options > Klik på knappen 'Delete Files...'
i afsnittet 'Temporary Internet Files' og husk flueben i 'Delete all
offline content.

Madsen.

Fra : D@lby

Dato : 16-05-03 18:19

> Har du tømt cachen på "den rigtige måde" ?

Åbenbart ikke - for nu virker det. Tak

Til gengæld er der et nyt problem... nyt indlæg

Lars D@lby