MS Windows
briani 27239
Udskrivning af webside (noget mangler)
Fra : Birger

Dato : 15-05-03 18:57

Jeg er ikke rigtig klar over om det er her den høre hjemme ,men jeg prøver
når jeg skal udskrive en web side på min printer så er jeg nød til at vende
papiret på langs får at få det hele med i venstre side også selv om jeg
ændre margener i opsætningen, er det normalt eller kan jeg gøre noget andet
?? jeg køre Windows xp pro. på forehånd tak håber der er nogle der kan
hjælpe.
Hilsen Birger.

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 15-05-03 21:53

"Birger" <BSA@OFIR.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
andet
> ?? jeg køre Windows xp pro. på forehånd tak håber der er nogle der kan

Jeg har samme problem, men min printer kan selv fixe det. Under egenskaber
for min printer er der en mulighed for "fit to page" så printer den det som
den skal, dog bliver det hele lidt mindre end hvis papiret vender på langs.

Jakob