MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Køre program i baggrunden....(startet i ko~
Fra : Sparre

Dato : 13-05-03 08:55

Ok, here goes

Jeg har et program, WollaBot hvis nogen skulle kende det, det startes fra
cmd med

php.exe -q c:\wollabot\bot.php

men det er ikke det der er problemet den kører uden problemer.

Det jeg ville vide var om man kan lave en Service(Tjeneste) som man sætter
til at starte, så jeg ikke har den åben i et vindue, men at den kører i
baggrunden. Måske findes der et lille program som kan kører de samme ting
som cmd, men som man kan minimere til tray linien.

Jeg kører Windows XP Pro Dansk

--
Sparre

Fra : Leo.E

Dato : 13-05-03 14:13

"Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> wrote in message news:<b9q8ck$8fi$1@dknews.tiscali.dk>...
> [...]
> baggrunden. Måske findes der et lille program som kan kører de samme ting
> som cmd, men som man kan minimere til tray linien.
Har du prøvet med Windows jobliste - taskmgr.exe, og så
minimere til tray.
Eller hvis du starter fra cmd, og så bruger wintast+m, det minimerer også
Hilsen: Leo

Fra : Sparre

Dato : 13-05-03 14:25

> Har du prøvet med Windows jobliste - taskmgr.exe, og så
> minimere til tray.

kan ikke finde en funktion i joblisten der minimere processen php.exe til
tray

> Eller hvis du starter fra cmd, og så bruger wintast+m, det minimerer også
> Hilsen: Leo

wintast+m minimere jo bare til processlinien og ikke til tray....

det er en funktion jeg leder efter så jeg kan få det til at køre i
baggrunden....så jeg ikke bruger plads på min processlinie

--
Sparre

Fra : Jan V.

Dato : 13-05-03 15:36

"Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> det er en funktion jeg leder efter så jeg kan få det til at køre i
> baggrunden....så jeg ikke bruger plads på min processlinie

Hvis du kan "nøjes" med at få det til at køre som en service, så prøv at
kigge rundt efter svrany

Jan

Fra : Sparre

Dato : 13-05-03 16:22

> Hvis du kan "nøjes" med at få det til at køre som en service, så prøv at
> kigge rundt efter svrany

Yeah ! lige præcis hvad jeg havde brug for....super ! takker mange gange

--
Sparre