MS Windows
briani 27239
Langsom Xp
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 07-05-03 17:28

Hej ng

Så har jeg igen brug for hjælp. Min pc er blevet lidt sløj i det. Det tager
mellem 5 og 60 sekunder at åbne div programmer. Jeg kan se i joblisten at
når WMP 9 kører bruger den 95-99% af CPU´en, men det er ikke kun når Mp er
igang, det går langsomt, men ifølge joblisten arbejder CPU´en kun med 5-10%.

Min CPU er en AMD 1800+ med 512 MB RAM, to HD, en på 80 Gb (delt op i 3
partitioner, 2 på 10 bl.a. C drevet, en med resten) og en backup HD på 10
Gb. På C drevet er der ca 4 Gb fri plads, her ligger Win XP pro, med Sp1.
Er der nogen der har en anelse om hvad der gør det køre noget langsomt?
Behøver I flere oplysning om hvilke programmer jeg har liggende, så spørg
løst.

På forhånd tak

Jegvan Durhuus

Fra : Henny

Dato : 07-05-03 17:38

"Jegvan Durhuus" <jegvan_d@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har en anelse om hvad der gør det køre noget langsomt?
> Behøver I flere oplysning om hvilke programmer jeg har liggende, så spørg

Det er vel ikke sådan, at du har installeret Windows update 811493 for
nylig? Det gjorde jeg, og min PC blev ikke sig selv igen, før jeg slap af
med den opdatering. Hvis du laver en søgning på 811493 i google groups, vil
du kunne finde masser af tråde om denne patch, som Microsoft uvist af
hvilken grund stadig har på Windows update siden.

Mvh.

Henny Stewart

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 07-05-03 18:35

"Henny" <none.of@urbznz.com> skrev i en meddelelse
> [...]
du kunne finde masser af tråde om denne patch, som Microsoft uvist af
hvilken grund stadig har på Windows update siden.

Jo, jeg havde den updatering installeret, nu har jeg fjernet den, og min pc
er mærkbart hurtigere, det virker dog som om den stadig ikke er helt i
topform, men det er nu til at leve med. Tak for hjælpen.

VH

Jegvan Durhuus