MS Windows
briani 27239
regcleaner til at fjerne TMPGEnc fra datab~
Fra : AllaN PaAskE

Dato : 07-05-03 13:01

se venligst subject

Allan Paaske

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-05-03 16:55

In dk.edb.system.ms-windows, AllaN PaAskE <listme@listme.dsbl.org>
says...
> se venligst subject

Ja, er det en oplysning eller et spørgsmål?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 07-05-03 17:44

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message
> In dk.edb.system.ms-windows, AllaN PaAskE <listme@listme.dsbl.org>
> says...
>
> Ja, er det en oplysning eller et spørgsmål?

hehe spørgsmål

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-05-03 19:03

Hej AllaN PaAskE, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

| Subject: Re: regcleaner til at fjerne TMPGEnc fra databasen

> hehe spørgsmål

Easycleaner kan formentlig ikke, omend jeg ikke ved det. Men har du
prøvet den, der hedder RegCleaner?

Der er en URI under "Nogle specialiter" øverst på min side til den.
(Nej, ingen tællere, bannere eller truthorn).

--
Hygge fra Århus - Rudi
<http://stegen.dk/pclinks1.htm>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-05-03 18:06

In dk.edb.system.ms-windows, Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001
@stegen.dk> says...
> Der er en URI under "Nogle specialiter" øverst på min side til den.

Du mener vel en URL (Uniform Resource Locater).

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-05-03 19:00

Hej Jesper G. Poulsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Du mener vel en URL (Uniform Resource Locater).

Det kunne jeg også have skrevet og gør det normalt. Omvendt er man
ligesom helgarderet, hvis man anvender "URI", da det indeholder hele
molevitten

Se evt. ultrakort <http://www.w3.org/Addressing/>.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 08-05-03 08:52

AllaN PaAskE wrote:

> se venligst subject
>
> Allan Paaske

Køb dog programmet hvis du mener det er så godt, at du vil bruge det ud
over prøveperioden.

/klaus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-05-03 18:08

In dk.edb.system.ms-windows, Klaus Jorgensen <kj@no.spam> says...
> Køb dog programmet hvis du mener det er så godt, at du vil bruge det ud
> over prøveperioden.

Jeg fjerner alt lort fra registringsdatabasen når jeg afinstallerer
noget. De fleste uninstall-funktioner kan ikke rydde ordenligt op efter
sig...