MS Windows
briani 27239
Profilbillede i Xnews?
Fra : LarsJ

Dato : 04-05-03 19:30

Goddaws!

Det er muligt, det ikke er den rette gruppe, men jeg prøver...

Jeg har set at nogle af jer, har et billede ved hvert af jeres indlæg, som
vises oppe i højre hjørne over selve indlægget i Xnews.

Hvordan lægger man sådan et billede ind?

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Leony

Dato : 04-05-03 19:41

"LarsJ" <lars@SWONKEEpuskas.dk> skrev i en meddelelse

> Det er muligt, det ikke er den rette gruppe, men jeg prøver...

news:dk.edb.internet.software.mail+news havde nok været bedre.

> Jeg har set at nogle af jer, har et billede ved hvert af jeres
> indlæg, som vises oppe i højre hjørne over selve indlægget i Xnews.
> Hvordan lægger man sådan et billede ind?

Billedet hedder et X-Face og der er en beskrivelse af fremgangsmåden
(hvordan man tilføjer det) her:
http://www.xs4all.nl/~ace/X-Faces/
Hvis det ikke hjælper dig videre, så prøv ovennævnte gruppe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : LarsJ

Dato : 04-05-03 19:56

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in news:t8dta.49278
$y3.3416934@news010.worldonline.dk:

> [...]
> (hvordan man tilføjer det) her:
> http://www.xs4all.nl/~ace/X-Faces/
> Hvis det ikke hjælper dig videre, så prøv ovennævnte gruppe.

mange tak for den hurtige hjælp!

nu har jeg prøvet en af mulighederne, så skulle der meget gerne være et
billede til dette indlæg...

Fra : LarsJ

Dato : 04-05-03 20:04

LarsJ <lars@SWONKEEpuskas.dk> wrote in news:Xns9371D4AE95F3larspuskas.dk@
62.243.74.162:

> mange tak for den hurtige hjælp!
>
> nu har jeg prøvet en af mulighederne, så skulle der meget gerne være et
> billede til dette indlæg...

prøve lige igen, og nu er den der vist... endnu engang tak for hjælpen, og
undskyld, at jeg skrev i den forkerte gruppe.

Fra : Leony

Dato : 05-05-03 13:40

> [...]

Jeg bruger OE, så jeg må have dit X-Fjæs til gode.

> prøve lige igen, og nu er den der vist... endnu engang tak for
> hjælpen, og undskyld, at jeg skrev i den forkerte gruppe.

Du behøver ikke undskylde, tit er det en fordel at skrive i den gruppe
som er beregnet til emnet, derfor gjorde jeg opmærksom på den.
Det er ikke en dødssynd at ramme ved siden af.

Fra : Madsen

Dato : 04-05-03 20:17

LarsJ skrev:

> prøve lige igen, og nu er den der vist... endnu engang tak for
> hjælpen, og undskyld, at jeg skrev i den forkerte gruppe.

Kunne man så mon samtidig lokke dig til at studere følgende side:
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/opsaetning.html#compose>
(Jeg tænker på det her med tegnsætsangivelsen under Custom Headers).

Hvis du kører Win2000/XP så er det også en god idé at installere
filerne nævnt her:
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/installation.html>

FUT: <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.