MS Windows
briani 27239
Programmet lydstyrke er forsvundet?
Fra : Henning Lund

Dato : 27-04-03 20:19

Hvad mener Windows XP egentligt med det, hvis jeg vil lægge ikonet
"lydstyrke" ned i proceslinien får jeg følgende fejlmeddelelse: Windows
kan ikke vise lydstyrke på proceslinien, fordi programmet lydstyrke ikke
er instaleret, brug tilføj/fjern programmer for at instalere det.
Så må jeg melde pas, jeg kan ingen steder under tilføj/fjern programmer
finde det mindste om lydstyrke.
Jeg opdagede fejlen ved at jeg ville gå ind og rette på lyden under
kontrolpanel/lyde og lydenheder hvor jeg plejer at kunne tilpasse lyden
til det jeg vil have ud af højtalerne med nogle forskellige effekter.
Samme sted under "stemme"/lydstyrke får jeg denne fejl: Windows kan ikke
køre SndVol.exe, brug tilføj/fjern programmer for at tilføje programmet,
jeg kan heller ikke finde spor om SndVol der.
Hvad gør jeg for at få problemet løst?
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : KL

Dato : 27-04-03 21:08

> brug tilføj/fjern programmer for at tilføje programmet,
> jeg kan heller ikke finde spor om SndVol der.

Den befinder sig sikkert under
Tilføj/fjern Windows-komponenter - Tilbehør og funktioner
Hilsen KL

Fra : Kent

Dato : 27-04-03 21:17

"Henning Lund" <lundfjerndette@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre SndVol.exe, brug tilføj/fjern programmer for at tilføje programmet,
> jeg kan heller ikke finde spor om SndVol der.

Det har forhåbenlig ikke noget med det her at gøre?

http://www.mycert.org.my/advisory/MA-005.021999.html
http://www.f-secure.com/v-descs/antibtc.shtml
http://www.viruslist.com/eng/viruslist.html?id=3874

Fra : Madsen

Dato : 28-04-03 01:08

Henning Lund skrev:

> Samme sted under "stemme"/lydstyrke får jeg denne fejl: Windows
> kan ikke køre SndVol.exe, brug tilføj/fjern programmer for at
> tilføje programmet, jeg kan heller ikke finde spor om SndVol der.

MS har en artikel om det problem:
<http://support.microsoft.com/?kbid=319095>

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 28-04-03 04:57

Madsen skrev:

> MS har en artikel om det problem:
> http://support.microsoft.com/?kbid=319095

Der var den jeg takker for hjælpen til jer alle, Madsens link løste
problemet.