MS Windows
briani 27239
Problemer med min printer
Fra : monty

Dato : 26-04-03 08:02

Jeg har lige måtte formatere min maskine. Jeg kører xp pro og det hele er
ved at være oppe igen undtagen min printer. Jeg kører med en HP Laserjet IIp
men maskinen vil ikke rigtig som den skal.

Printeren er forbundet via et D-link (DI-704P) og det er også igennem den
der er hul ud til verden. Dette fungere også fint nok men bare ikke
printeren. Den anden computer på nettet kan printe ud uden problemer.

Hvorfor kan jeg ikke få den printer til at virke? Når jeg fyrer en testside
af sker der intet. Ifølge windows kan den godt se den port den skal bruge
men når jeg genstarter maskinen så ligger der stadig et printersymbol nede i
hjørnet som tegn på at den stadig ikke har fået printet siden ud. Jeg kan
heller ikke slette jobbet. Den eneste måde at komme af med symbolet i sys
trayen er ved helt at fjerne printeren.

Er der ikke en der kan hjælpe??
Dennis