Windows Image
Fra : Lars

Dato : 14-05-03 09:31

Hej alle

Et kort spørgsmål...

Så vidt jeg har forstået er et image en spejling af f.eks. en harddisk,
som kan gøre det nemt at genetablere disken, hvis man f.eks. har brug
for en frisk OS-installation.

Er dette rigtigt og hvor kan man i givet fald finde noget mere læsestof
om denne fremgangsmåde?

*/Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-05-03 11:43

Lars wrote:
> Så vidt jeg har forstået er et image en spejling af f.eks.
> en harddisk, som kan gøre det nemt at genetablere
> disken, hvis man f.eks. har brug for en frisk OS-installation.

Spejling eller backup, ja.

Jeg bruger www.powerquest.com/driveimage,
http://www.norton.com/ghost/ kan også bruges.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.