Det virker !
Fra : Ingrid

Dato : 13-05-03 17:24

Fik købt en D-Link router DI-604 (efter Sørens tip, tak for det)i dag,
har lige installeret den og nu virker det fint !

Mange tak for hjælpen allesammen !

Ingrid

Fra : T

Dato : 13-05-03 19:17

"Ingrid" <kysbruden@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Fik købt en D-Link router DI-604 (efter Sørens tip, tak for det)i dag,
> har lige installeret den og nu virker det fint !
>
> Mange tak for hjælpen allesammen !

Tak skæbne... du spilder ikke tiden, hvad?

Jeg havde selvfølgelig ikke lagt mærke til dette indlæg... så jeg har svaret
på dit andet.

Fra : Ingrid

Dato : 14-05-03 17:18

> Tak skæbne... du spilder ikke tiden, hvad?
>
> Jeg havde selvfølgelig ikke lagt mærke til dette indlæg... så jeg har
svaret
> på dit andet.

Nej, men tak for dit svar !