tidsbegrænset brug af pc
Fra : Jens Nielsen

Dato : 07-05-03 15:28

jeg har 3 pc'er på et mindre netværk.

bruger win98

er det muligt at oprette mig selv som administrator og derefter installerer
et mindre program på de 2 andre pc'er, således at disse automatisk slukker
efter f.eks. 2 timer og pc'erne kun kan åbnes (eller i det mindste kun bruge
netværket) hvis der bliver åbnet for dem via min maskine?

mvh
jens

Fra : Anders Christensen

Dato : 07-05-03 23:11

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bruge
> netværket) hvis der bliver åbnet for dem via min maskine?

Prøv evt en ms-windows gruppe i stedet for.
Dette har intet med dk.edb.netvaerk at gøre
Mvh Anders

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-05-03 04:20

> [...]

> efter f.eks. 2 timer og pc'erne kun kan åbnes (eller i det mindste kun bruge
> netværket) hvis der bliver åbnet for dem via min maskine?

Ja, du skal bruge Tina Soft. Søg på google..

Claus