internt netkort i HP omnibook 6100
Fra : Robert Jensen

Dato : 06-05-03 16:34

har også skrevet i dk.edb.hardware, men tænkte at den måske ikke var helt
malplaceret her.

har fået en hp omnibook 6100 bærbar, hvor det interne wlan netkort
pludseligt ikke virker.
det er ikke et pcmcia kort, men derimod bare en lille printplade der sidder
under en lem i bunden i en sokkel, meget lig dem man sætter ram i.

er der nogle af jer der ved hvad sådan en fætter hedder (kortet altså) og
hvor man ev kan købe et nyt.

på forhånd tak.

Robert
www.robert-jensen.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-05-03 17:18

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> under en lem i bunden i en sokkel, meget lig dem man sætter ram i.
>
> er der nogle af jer der ved hvad sådan en fætter hedder (kortet altså) og

Det er med garenti et miniPCI kort.
Det er ihvertfald et miniPCI 3com netkort der sidder i min omnibook 6000.
Har du overvejet at kontakte HP Support på 39294099? - der er mange af
omnibøgerne der er 3års garenti på.

--
/Dennis
Pug 106GTI