Skærme
Fijala 3554
axis
Fra : e-block

Dato : 09-05-03 22:47

Er der nogen der har et link til en driver til AXIS 17" skærm. kan ikke få
den til at køre mere end 800 x 600.

e-block

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-05-03 21:14

"e-block" <paw_jeppesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et link til en driver til AXIS 17" skærm. kan ikke få
> den til at køre mere end 800 x 600.
>
> e-block

Tror du ikke at det er et problem med din grafikkort-driver
istedet???

-
Jeg har sat nogle Axis skærme på til kontorbrug,
jeg har aldrig haft problemer med at sætte opløsningen til 1024 x 768,
men har til gengæld heller ikke checket max. opløsningen.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : e-block

Dato : 11-05-03 10:58

"Henrik Nielsen" <config@configdata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg har aldrig haft problemer med at sætte opløsningen til 1024 x 768,
> men har til gengæld heller ikke checket max. opløsningen.

Desvære nej. har opdateret drivern til mit gforce4 ti4200, men det hjælper
ikke. problemet består i, at når jeg vil ændre opløsningen til mere end 800x
600, bliver billedet smalt og flyttes ind på midten, og kan ikke gøres
bredere ved hjælp af osd menuen.

Fra : e-block

Dato : 11-05-03 15:35

> [...]
800x
> 600, bliver billedet smalt og flyttes ind på midten, og kan ikke gøres

er de instaleret som "standartskærme"?

e-block