Skærme
Fijala 3554
Compaq Presario MV700 skærm
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 07-05-03 22:58

Jeg har en selvbyg PC hvor jeg bruger ovennævnte skærm, og indtil for
nyligt også et TNT2 grafikkort.
Så besluttede jeg at købe et Palit Daytona GeForce4 Ti 4200 kort ..... og
så er det bare gået galt.
Da jeg havde isat kortet og installeret drivere, så gik min skærm i sort
lige før log-in billedet (bruger XP Pro).
Først troede jeg det havde noget med kortet at gøre, men er nu nået frem
til at det måske nok er skærmen der er problemet. Det viste sig nemligt,
at jeg åbenbart "kører" med en Standardskærm og ikke med min MV700.
Okay, ind og hente en Softpaq (20813) og installere den.
Har fulgt instrukserne til punkt og prikke, men da jeg gik ind for at
ændre på egenskaber ved skærmen, så kan jeg slet ikke gøre det, og derved
heller ikke fortælle systemet at det er en Compaq Presario MV700 skærm
jeg bruger

Nogen der kan hjælpe mig med hvad i hhh jeg dog skal gøre?

Mvh. Jan