Skærme
Fijala 3554
Skærm flimmer.... :-(
Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 03-05-03 14:17

Hejsa

Min skærm er begyndt at flimre en del noget.

Hvis man kigger på en tynd lodret streg på skærmen, så kan man se at den
visse steder hopper lidt til siden. Under normalt brug ses det ikke så
meget, men det ses tydeligt når jeg:

* scroller en webside med hjulet. Så hopper den flere steder på siden
* når jeg spiller f.eks. C&C generals. (som forøvrigt tit crasher...)

Det sker både i windows og linux, så jeg tvivler på at det er et
egentligt driver problem.

Maskinen er en:
300 W PSU
AMD xp 1800+ thouroughbreed.
2 Harddiske + 2 CD/DVD drev
ATI Radeon 8500

Skærmen er en gammel KFC 17.

Hvad er de mulige fejlkilder, og hvordan kan jeg lokalisere fejlen... ?

mvh
henrik

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-05-03 21:34

Henrik Lynggaard wrote:
> Skærmen er en gammel KFC 17.
>
> Hvad er de mulige fejlkilder, og hvordan kan jeg lokalisere fejlen... ?

Din skærm er sikkert ved at dø, sæt den til en anden PC og se om ikke
det er det samme.

Mvh

Bruno