Skærme
Fijala 3554
ACER TFT 732 - intet DVI stik
Fra : Rasmus_F

Dato : 01-05-03 14:38

Kære alle

Jeg overvejer kraftigt at købe en ACER 732 LCD TFT skærm. Jeg har et Pallit
Geforce 4 videkort, der desværre ikke har et DVI stik. Mit spørgsmål er, om
dette vil reducere udbyttet af Acer-skærmen, og hvis ja, er reduktionen så
meget at jeg lige så godt kan vente, indtil jeg har et videokort med
DVI-out??????

Venlig hilsen

Rasmus

Fra : Flare

Dato : 01-05-03 19:56

> [...]
> dette vil reducere udbyttet af Acer-skærmen, og hvis ja, er reduktionen så
> meget at jeg lige så godt kan vente, indtil jeg har et videokort med

Nej du vil få massere af glæde af skrærmen. Også med analog. De skærme jeg
har set er forskellen nul eller meget meget lille.

Mvh
Anders

Fra : Rasmus_F

Dato : 02-05-03 23:50