Skærme
Fijala 3554
IBM G74 vil ikke starte
Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-04-03 16:03

Hej.
Jeg har lige fået ovenstående skærm (for at se om den virker), men når
Windows starter op, sker der ikke andet end at den grønne lysdiode på
fronten blinker med et interval på ca. 1 sek.
Når man sætter strøm til, "lyder det dog som om skærmen starter", men der er
altså ikke noget billede. Jeg har, mens Windows kører, prøvet at sætte en
anden skræm til og så fungerede det normalt, så der er altså signal ud af
grafikkortet.
Er der nogen, der har en god ide, til hvordan man finder ud af om den er
kaput eller kan bruges?

På forhånd tak
Søren Nielsen

Fra : Flare

Dato : 29-04-03 15:40

> Er der nogen, der har en god ide, til hvordan man finder ud af om den er
> kaput eller kan bruges?

Ja den er vel kaput siden den ikke virker. Spørgsmålet er vel nærmere om det
kan betale sig at lave den. Siden der er "Liv" i skærmen, men igen billede
kan det jo være 100 ting i vejen med den. ALtså bliver en fagmand eller en
der ved noget om det, nød til at kigge på den.

Mvh
Anders

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-05-03 14:14

Flare wrote:
> [...]
> igen billede kan det jo være 100 ting i vejen med den. ALtså bliver
> en fagmand eller en der ved noget om det, nød til at kigge på den.

Ja, det er også ved at være min konklusion. Jeg tror desværre ikke, at det
kan betale sig at få den repareret, hvis man også lige har nyprisen på en ny
17" skærm med.

Søren