"Martin L. Johansen" <...
> >
http://asp.hardware-rating.dk/produkter.asp?Indeks=Skærme
>
> Ja, så bliver det altså en Acer AL732, så må jeg vente den uges tid det
> tager før Midtdata mener de har den hjemme.
Jeg købte også en AL732 og har ikke fortrudt et sekund. Jeg købte den
iøvrigt i første omgang hos MidtData, men de sendte mig en død skærm. Mange
steder er det normalt at man bare bytter eller får pengene tilbage, når man
får et dead on arrival produkt. Ikke hos MIdtData selvom jeg tilbød at køre
op hos dem samme dag så jeg kunne få pengene tilbage eller bytte, så ville
der være minst en uges ventetid. De havde dog ikke flere skærme, så jeg var
nødt til enten at få pengene tilbage eller vente ubestemt tid på at få en ny
skærm, og på dig kan jeg forstå at det ville have været mere end en måned.
Selvom Midt-Data anerkendte med det samme at skærmen var død ved ankomsten
har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage.
Jeg returnerede skærmen den 3 april og da jeg den 24 april jeg sendte en
venlig forespørgsel fik jeg følgende mail fra dem.
------------------------------------------------
Hej Erik
Da der er tale om en defekt vare der skal krediteres og ikke ombyttes,
bliver skærmen krediteret så snart den er ombyttet ved vores leverandør.
Den typiske krediteringstid for en defekt vare der skal krediteres er 5-15
arbejdsdage.
Med venlig hilsen Troels S. Ohlsen
--------------------------------------------------
Jeg har nu ventet en måned og haft 4.500 kroner liggende hos dem, jeg har en
kassekredit og en etableret økonomi så det er ikke et problem for mig, - men
for folk som studerer ville det være en katastrofe at få rykket næsten fem
tusind kroner ud af budgettet uden at få noget tilgengæld.
Jeg har i mellemtiden købt en perfekt AL732 hos
www.SHG.dk, denm har jeg
aldrig haft bøvl med, - men Midt-Data jeg venter stadig!
Jeg syntes bare jeg ville advare - Jeg er normalt ikke den som brokker mig
over forhandlere offentligt.