Skrifttypen SWISS i Excel
Fra : MS

Dato : 16-05-03 23:20

Hej guppe.

Jeg kører normalt med excel, men har konverteret nogle filer fra Lotus 123
med skrifttypen SWISS.

Jeg vil gerne fortsætte med at bruge skrifttypen SWISS i regnearket, men jeg
kan ikke finde den i skrifttyper. Er den ikke i Excel 2000?

Hvis ikke, kan den så fåes.

Fra : WE

Dato : 17-05-03 00:11

Der er ikke skrifttyper i Excel.

Fra : MS

Dato : 17-05-03 00:42

"WE" <pophaar@d.y> skrev i en meddelelse
> Der er ikke skrifttyper i Excel.

Hvad er det så, der er øverst til venstre i kassen, der kommer frem, hvis du
klukker¨på formater, celler og så under fanebladet skrifttyper.

"s k r i f t t y p e r". Det får jeg til skrifttyper - altså dem der ikke er
i Excel...

Fra : Hille

Dato : 17-05-03 02:56

Skrifttyper tilhører ikke Excel, men styresystemet. Skrifttyperne er i fx.
WinXP pro-DK placeret i C:\WINDOWS\Fonts.

hilsen
Hille

Fra : pre

Dato : 17-05-03 12:03

Prøv at finde "Font Paradise" på nettet, jeg har ikke adressen mere.
Ellers:
Lotus' WWW/FTP service provides complete access to the Lotus Customer
Support Database updated with current drivers, demo programs,
utilities and much more.
Complimentary access to Lotus' full text support library and the most
current technical notes.
$295 ($395 CDN) annual subscription rate. Knowledge Base is a Notes
database available on-line to Lotus NotesNet subscribers.

Finder du fonten så skal den installeres sammen med alle de andre
fonte. I Word.

pre