PGO HOT50 - 4 spørgsmål
Fra : DadelTramper

Dato : 15-05-03 21:21

Hej gruppe

Jeg har brug for et par kvalificerede svar vedr PGO Hot 50.

1. Jeg skifter udstødningen til en Technigas Basic
2. Jeg fjerner skiven i varioen
3. Jeg skifter Fjederstyret i koblingen til en Big Max model

4. jeg skifter Koblingstrykfjederen til en hårdere udgave - og her kommer
spørgsmål 1. Hvor meget "trykker" den originale fjeder med i kilo? Og hvor
meget "trykker" en Polini Evolution fjeder??? - Hvad vil være et fornuftigt
valg?

5. Spørgsmål 2. Hvor meget vejer de originale ruller i varioen i en HOT50?
Jeg skal have dem udskiftet - men blot med et sæt nye - altså ingen
"forbedring" hér.

6. Er der nogen idé i at skifte fjederstyret? og hvorfor?

6. Spørgsmål 4. Hvor meget bedre skal jeg forvente den er efter ovenstående
omgang? Den kører nu 36km/t i toppen - og i medvind og ned af bakke en 38-
39km/t - og der er intet lavet ved den på nuværende tidspunkt.

Håber på gruppens overbærenhed med en scooternewbie
/DadelTramper