Mappe med adgangskode ?
Fra : Claus Vitting

Dato : 14-05-03 17:04

Hej i NG,

er det i Outlook Expres 6 muligt at oprette en mappe under "Lokale mapper",
som kan være beskyttet med en adgangskode.

Der vil jeg så gerne kunne gemme private mails, som ungerne ikke kan kigge
i.

På forhånd tak for svar !

Med venlig hilsen

Claus Vitting

Fra : WE

Dato : 14-05-03 20:30

Nej.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-05-03 21:47

> "Claus Vitting" <claus@vittingfamily.dk> skrev i en meddelelse

> mapper",

Du bør nok i stedet se på muligheden for at oprette en ny identitet. Der kan
du sætte en adgangskode, som giver en vis beskyttelse.
Du kan oprette en ny identitet under Filer - Identiteter - Tilføj ny
identitet.
Når du har oprettet din identitet og sat regler op for den, herunder at al
post til dig skal sendes til denne identitet, vil der ske det, at når du
kører i "normalvisning" kan de andre ikke se din anden identitet.
For at komme ind i den, skal du bruge Filer - Skift identitet osv.

Kurt