fremhæver hele tiden
Fra : Morten Lyngsø

Dato : 13-05-03 19:02

Min Word skrive hele tiden med en sort markering over teksten, ganske som om
Fremhæv er slået konstant til. . . . . ? Hvad mon er gået galt?

/ml

Fra : pre

Dato : 13-05-03 22:08

Luk Word. Prøv at finde Normal.dot. Omdøb den til f. eks. Normal old
og start Word igen.
Er fejlen væk, og har du ikke gemt noget specielt i den gamle fil, så
kør bare videre med den nye.

Ellers kom igen - men så med lidt flere detaljer om version o.l.

pre