Fugtventilatorer
Fra : Finn I

Dato : 11-05-03 15:00

Jeg er ved at kigge på nogle ventilatorer men kan ikke rigtigt finde ud af
det.

1. Nogle har fugtstyring og andre har kombineret fugt + timer styring. Hvad
er fordelen ved at få timer på når der nu er indbygget fugtstyring?

2. Kan man få nogle der fungerer ved fugtstyring men kan alligevel aktiveres
manuelt?

3. Hvilket fabrikat har de absolut mest lydsvage ventilatorer? (Det er til
et lille badeværelse og hullet er Ø100)

Mvh
Finn

Fra : Fam. Olsen

Dato : 11-05-03 19:27

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvad
> er fordelen ved at få timer på når der nu er indbygget fugtstyring?

Jeg vil tro at det er hvis man har tændt den for at fjerne dårlig lugt,så
slukker den igen efter en tid.

> 2. Kan man få nogle der fungerer ved fugtstyring men kan alligevel
aktiveres
> manuelt?

Ja jeg har sådan en. Dog uden timer så jeg skal selv slukke den igen.

> 3. Hvilket fabrikat har de absolut mest lydsvage ventilatorer? (Det er til
> et lille badeværelse og hullet er Ø100)

Godt spørgsmål . Aner det ikke. Jeg fik min gennem noget familie der er
elektriker, så han skulle bare sætte den op som han mente var den bedste
løsning. Den er jeg godt tilfreds med, selv om jeg ikke aner noget om hvor
støjsvag den er i forhold til andre modeller.

MVH Niels