Og hvad kan vi så lære af det??
Fra : Anders Jensen

Dato : 11-05-03 09:37

Fra : Hekto

Dato : 11-05-03 10:35

In article <b9l25c$4q6$1@sunsite.dk>, Anders Jensen says...

> MVH Anders

At man skal være 16 for at køre på knallert, og man skal have lys på,
og ... bruge den INDVENDIGE side af hovedet?
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Holger Danske

Dato : 11-05-03 10:47

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote:
> In article <b9l25c$4q6$1@sunsite.dk>, Anders Jensen says...

> At man skal være 16 for at køre på knallert, og man skal have lys på,
> og ... bruge den INDVENDIGE side af hovedet?

Nu står der intet om hjelm, men jeg vil vædde en skumbanan på at føreren
ikke havde hjelm på, suk og støn, at folk dog ikke kan lære det, jeg kan da
godt forstå at det er svært at vente med at kunne køre knallert/scooter når
man er 15, men her er der i det mindste en god grund til at fortælle dem
hvorfor de skal vente, ansvarsfølelsen over for sig selv, som det vigtigste,
er endnu ikke tilstede, man lever jo evigt i den alder

--
H.D. (sig) -- Kun døde fisk flyder med strømmen --
Kom ikke -- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Jacob Andersen

Dato : 11-05-03 15:44

In article <b9l66b$j8c$1@sunsite.dk>, holger_danske@msn.net says...

> [...]
> hvorfor de skal vente, ansvarsfølelsen over for sig selv, som det vigtigste,
> er endnu ikke tilstede, man lever jo evigt i den alder

Det ændrer sig nu ikke væsentligt året efter.
Der er ingen tvivl om at der er rigtig mange unge, der slet ikke tænker
på at det er farligt at køre på knallert - eller cykel for den sags
skyld.

/Jacob

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-05-03 11:28

Anders Jensen wrote:

Man fristes til at sige: "Så kan de lære det", men desværre har de nok ikke
lært ret meget idét de ikke lever mere.

Lad os håbe andre tænker sig nærmere om inden de laver sådanne stunts.
Desværre tror jeg vi taler for døve øre, for mange knægte i den alder er sq
så hovski snovski og ingen skal fortælle dem noget, for de styrer bare for
vildt... NOT.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Henning Nielsen

Dato : 11-05-03 15:28

I Nordjyske Stiftidende skriver de, at føreren af bilen stadig er i
politiets varetægt, da han var spirituspåvirket. Der står også at drengene
kørte på en 45-knallert.

mvh Henning

Fra : Jacob Andersen

Dato : 11-05-03 15:45

In article <b9lmko$qm8$1@sunsite.dk>, hhn@mail1.stofanet.dk.spamfilter
says...
> I Nordjyske Stiftidende skriver de, at føreren af bilen stadig er i
> politiets varetægt, da han var spirituspåvirket. Der står også at drengene
> kørte på en 45-knallert.

Det ændrer jo muligvis en hel del på ansvarsfordelingen. Men når man er
15 skal man nu nok stadig holde sig fra at køre på en 45 (og to personer
oven i købet)

/Jacob

Fra : Tim Sørensen

Dato : 11-05-03 17:27

At man ikke skal køre ud foran bilderne.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Tim Sørensen

Dato : 11-05-03 20:44

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote
> At man ikke skal køre ud foran bilderne.

Der vrøvlede jeg vidst, det var naturligvis bilerne

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Anders Jensen

Dato : 12-05-03 00:03

Ah pomfrits. Tjek din GPS, du bor jo ude i vandet ud for Grenå.

MVH Anders ( geocasher )

Fra : Tim Sørensen

Dato : 12-05-03 08:45

"Anders Jensen" <lillejensenhund@mail.tele.dk> wrote
> Ah pomfrits. Tjek din GPS, du bor jo ude i vandet ud for Grenå.

UPS!

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E (Og så lige lidt mere mod vest)

Fra : Hekto

Dato : 12-05-03 12:37

In article <b9l25c$4q6$1@sunsite.dk>, lillejensenhund@mail.tele.dk
says...

http://www.infopaq.dk/indland/indland.asp?artno=93414
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah ell. Yamaha SR/SRX
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 12-05-03 19:44

Hekto wrote:

> http://www.infopaq.dk/indland/indland.asp?artno=93414

Om han så var hønefuld og på stoffer.. hvis de ikke har overholdt deres
vigepligt, så er det fucking deres egen skyld.. uha altså hvor svært kan
det være?

Fra : Hekto

Dato : 12-05-03 20:02

In article <cYRva.57981$y3.4312569@news010.worldonline.dk>, Martin L.
Johansen says...

> Om han så var hønefuld og på stoffer.. hvis de ikke har overholdt deres
> vigepligt, så er det fucking deres egen skyld.. uha altså hvor svært kan
> det være?

Næææh ... man skulle mene at det er forholdsvis enkelt!
Alligevel skyldes en stor del af ulykkerne på 2 hjul, at den ene part
overser hinanden.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 12-05-03 21:08

Hekto wrote:

> Næææh ... man skulle mene at det er forholdsvis enkelt!

Ja det vil jeg jo mene.

> Alligevel skyldes en stor del af ulykkerne på 2 hjul, at den ene part
> overser hinanden.

Ja helt enig. Oplever det hver dag