netscape 6.2
Fra : mette

Dato : 11-05-03 07:11

Hej NG

jeg bruger nedestående script på en side, men det virker ikke i netscape
6.2.

http://www.computerarts.co.uk/web/dhtml/dropdowns_html.asp

Er der en sød og rar NG der kan hjælpe?? Virke OK i IE og Opera.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-05-03 07:50

mette wrote:

> jeg bruger nedestående script på en side, men det virker ikke i netscape
> 6.2.

Det står der også højt og flot i kildekoden:
Works with v4 and v5 browsers - both IE and NS. Update for NS6 coming.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 11-05-03 08:49

Hej

Kim Ludvigsen wrote:
> Det står der også højt og flot i kildekoden:
> Works with v4 and v5 browsers - both IE and NS. Update for NS6 coming.

Sådan har der stået i 100 år. Jeg har skrevet til dem en gang for lang
tid siden og fortalt at jeg synes det er for dårligt at deres menu ikke
understøtter moderne browsere og W3C DOM. Specielt dårligt fordi det er
et site der, om ikke først og fremmest, så i hvert fald i høj grad
henvender sig til webdesignere.

Mette, jeg vil foreslå at du finder en anden menu. Der er hundredevis af
dem derude.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 11-05-03 09:59

Stig Nygaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Mette, jeg vil foreslå at du finder en anden menu. Der er hundredevis af
> dem derude.

Jeg vil også foreslå at finde en anden, jeg kan anbefale Coolmenus som du kan
hente på http://www.dhtmlcentral.com

Per Rasmussen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne