Windows XP Proff og Outlook
Fra : Mikael Hansen

Dato : 10-05-03 08:45

Jeg har to pc'er der er på netværk, begge har XP Proff og Outlook. Jeg vil
gerne kunne læse den samme post på begge pc'er, er der nogen der kan hjælpe
med et par tip om hvordan man gør det ?

Mikael

Fra : pre

Dato : 10-05-03 11:03

I den ene maskine, i en konto, i fane 4 (Avanceret) aktiver "Gem en
kopi på serveren" og tag stilling til de øvrige muligheder der dukker
op. (Det kan nemlig også indstilles på begge maskiner)

pre

Fra : Mikael Hansen

Dato : 11-05-03 21:44

Okay
det vil jeg prøve så :) men hvis der er flere der har erfaring med dette her
emne så vil jeg gerne i skriver her

MVH Mikael