Puch Maxi... Den bøvler gør den..!
Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 09-05-03 19:39

Hello!

Jeg har bikset med min Puch Maxi her i formiddag.. Vasket den (den var
VIRKELIG beskidt !!!), og forsøgt at få karburatoren til at holde på
benzinen... Jeg har sat filteret på, for at undgå al den slagger i
karburatoren.. Det var overraskende nemt.. Og der kommer da heller ikke
benzin op ved flyderen mere... Men det ser ud som om det drypper ud af
bunden på bundkaret.. Det mener jeg bare ikke kan lade sig gøre... eller kan
det? O' viise mennesker! Giv mig et råd..

Det ser ikke ud til at flyde ud andre steder end dér...

Venlig Hilsen

Daniel Jørgensen

Fra : Holger Danske

Dato : 09-05-03 12:14

Daniel Jørgensen <cfs28974@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> gøre... eller kan det? O' viise mennesker! Giv mig et råd..
>
> Det ser ikke ud til at flyde ud andre steder end dér...

Pakning mellem svømmerhus og karburator !

--
H.D. (sig) -- Kun døde fisk flyder med strømmen --
Kom ikke -- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Calle.

Dato : 09-05-03 21:45

Holger Danske wrote:

> Pakning mellem svømmerhus og karburator !

Ja eller en svømmer der ikke lukker ordentligt, så de kommer ud af
studsen, hvor den ene bols skulle have siddet (firkantet karburator)
--
Calle

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 10-05-03 18:27

Det er en rund karburator...

Fra : Holger Danske

Dato : 10-05-03 09:43

Daniel Jørgensen <cfs28974@vip.cybercity.dk> wrote:
> Det er en rund karburator...

Ny pakning på !

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-05-03 15:59

Holger Danske wrote:
> Ny pakning på !

Jah, men man skal stadig checke svømmer og svømmerventil ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Holger Danske

Dato : 10-05-03 16:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jah, men man skal stadig checke svømmer og svømmerventil ..

Det går jeg ud fra at Daniel har gjort, han har jo sat filter i og tjekket
svømmerhus, men selvf. er det ikke gjort, så skal det gøres.
Husk Daniel, at nålen skal gå let ned af sig selv når de slipper den, altså
den må ikke blive hængende åben !

Fra : Jon Larsen

Dato : 10-05-03 11:31

> [...]
kan
> det? O' viise mennesker! Giv mig et råd..

xxxxxxxxxxxxxxx

Nu er det ikke bare vand efter vasken den drypper med vel ????

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Daniel Jørgensen