"Johnny Christensen" <Johnny_Chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b9h9bs$pjm$1@sunsite.dk...
> Det ved jeg ikke om de skulle skamme sig over at ville sikre kvalitet i
> deres forhandlings led.
> Er det så galt at der bliver stillet krav ?
> Det _er_ nemmere at give ringe service og inkompetente råd gennem et
> halvanonymt forum som nettet ( Ja, jeg syntes _virkeligt_ du skal købe
denne
> super-wiz-3D-500lbs wing...jeg har en selv... i søsyge grøn) end det er
når
> man skal se kunderne direkte i øjene og møder dem i vandet bagefter, som
det
> jo virkeligt drejer sig om.
> OG _NEJ_, jeg mener _ikke_ at specifikt Fjelle er skyldig i det.
At der skulle være sammenhæng mellem en fysisk butik og kompetente råd er da
den største morsomhed her på Ng i lang tid
Selvom man ikke altid kan få
rådgivning i netbutikkerne er de seriøse med deres priser og service og der
er aldrig vrøvl. Godtnok er jeg hverken til DIR eller DIR-produkter er jeg
af den overbevisning at har man til disse"tilbøjeligheder" er dktechgear/PF
det seriøse sted at henvende sig. En række andre brands såsom Uwatek,
Oceanic, Scubapro (og Ikalite ) har i de foregående år cyklet rundt blandt
de fysiske butikker hvilket har medført at salg, service og reservedele til
disse mærker er "en by i Rusland" Dette skal måske også overgå Halcyon,
stakkels ejere.
At få ringe service og inkompetente råd kan man nemmest få i
dykkerbutikkerne. Et "anonymt" råd på nettet ved man hvad er men du kan jo
ikke se om ekspedienten/divemesteren i butikken kun selv har 50 dyk. Har du
nogensinde hørt i en dykkerbutik at de har anbefalet andre mærker/udstyr end
det de selv sælger ? Det er ret underholdende at overveje hvad andre kunder
bliver rådet til. Nogen gange er man af den overbevisning at mange butikker
drives rundt med iværksætterydelse eller aktivering
Allan Hansen