Tuse Å og bækørred på flue for første gang
Fra : Martin

Dato : 08-05-03 16:40

Hej Alle..

Vil bare sige at jeg var så heldig at fange en bækørred på 42 cm og 966g på
tørflue, det er min første tur med fluestang og det er en billig stang fra
HH i Kbh. til 799,- jeg følte mig som en verdensmeste indtil 4 kast efter
og jeg fangede den modsatte brink og fluen ikke vil med tilbage.., så et
kursus mere vil nok gøre gavn. Jeg kunne se halefinnen på fisken da den
nærmede sig min flue, jeg trak ikke vejeret i den tid jeg fik øje på fisken
til den tog fluen i et spring ud af vandet.... helt fantastisk....!!

billede kommer snart på fangster.dk

Martin

Fra : H.O.T

Dato : 08-05-03 17:28

Et stort tilykke herfra........Og held og lykke fremover.......

Henrik

ps. som kun er lidt misundelig

Fra : Erik Mogensen

Dato : 08-05-03 18:26

Et stort TILLYKKE

Det handler ikke om prisen men om fornøjelsen og den fasination man føler.
Spørsmålet er hvem der blev mest fanget fisken eller fiskeren

Erik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-05-03 18:45

well done !

tillykke!

Fra : Lars

Dato : 09-05-03 06:40

> [...]

fisken
> til den tog fluen i et spring ud af vandet.... helt fantastisk....!!

Mange gange tillykke. Du har netop oplevet det jeg synes er så fedt ved
tørfluefiskeri, nemlig at se fisken FØR den hugger.

Det lyder som en du også er blevet fanget

/Lars

Fra : Martin

Dato : 09-05-03 06:44

Tak fo alle svar...

Jo Lars.. jeg er også selv blevet fanget..!!! jeg har som skrevet ikke
prøvet fluefiskeri før og jeg fik tanken for tørflue fra programmet Hooked
on Fishing fra Discovery som kommer kl 20.00 hverdage....

Men jeg skal nok lige have et par kurser mere ..

Mvh.

Martin

Knæk og Bræk til Alle...

Lars <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en