Opera 7.03 - hvad sker der med den?!?
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-05-03 22:26

Er det kun mig der oplever at Opera 7.03 går fuldstændig grassat til tider?
Jeg oplever konstant at den fryser og til tider går i deadlock og tager samtlige
ressourcer... Er der andre der har oplevet lignende? Har jeg virkelig spildt
mine penge? Jeg plejer ellers at være kæmpe fortaler for Opera, men denne
seneste version... phew

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-03 23:04

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev :

>Er det kun mig der oplever at Opera 7.03 går fuldstændig grassat til tider?
> Jeg plejer ellers at være kæmpe fortaler for Opera, men denne
>seneste version... phew

7.10 er nu seneste version, så prøv at opdater.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-05-03 00:28

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> posting:

>7.10 er nu seneste version, så prøv at opdater.

Eller måske vente lidt på 7.11.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-05-03 19:08

Christian Bohr-Halling wrote:
> Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> posting:

> Eller måske vente lidt på 7.11.

Ha, ha.... Eller 7.12.

Det sædvanlige problem med software:
I NÆSTE version er alle problemer løst...

Opera, er det den der opgså hedder Netscape.?

Mvh. Jørgen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-05-03 19:24

On Fri, 09 May 2003 20:07:36 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Opera, er det den der opgså hedder Netscape.?

Nej. Netscape og Mozilla går derimod hånd i hånd. Dertil kommer så
andre browsere, der er baseret på Gecko-engine'n (hvilket altså ikke
inkluderer Opera)

--
- Peter Brodersen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 09-05-03 23:52

Hej

Peter Brodersen wrote:
> Nej. Netscape og Mozilla går derimod hånd i hånd. Dertil kommer så
> andre browsere, der er baseret på Gecko-engine'n (hvilket altså ikke
> inkluderer Opera)

Bare lige for at remse op, så er der idag vel 4 vigtige browser-teknologier:

1) Microsoft Internet Explorer 5+
2) Gecko (Mozilla, Netscape 6+ og mange andre)
3) Opera
4) KHTML (Konquorer, Safari og kommende Omniweb versioner)

Internet Explorer 4 og Netscape 4.x (og tidligere af disse) tæller jeg
ikke mere med som væsentlige browser-teknologier

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk