Hjælp..Indhold af CheckButtom Form...
Fra : Kenneth Auchenberg

Dato : 07-05-03 14:55

heyza

Sidder her og prøver at kode Java, som jeg bare ikke kan finde ud
af..Normalt koder jeg ASP og der er sku en stor forskel på det
.

Nå, nu til mit problem. Jeg vil lave en kode. når jeg sætter hak
i min checkbox med autologin skal den komme frem med en advarsel.

Min N00b kode:
*<script Language="JavaScript">
*function Autologin()
*{
*
*if (document.login.autologin.value = true;){
*{
*   if (confirm("Bemærk:\n\nHvis du sider ved en offentlig
*tilgængelig computer\n- f.eks på biblioteket - vil vi fraråde at
man *benytter\nsig af denne funktion!\n\nKlik OK hvis du ønsker
at *benytte dig af dette eller\nAnnuler hvis du IKKE ønsker at
benytte *dig af dette!"))
*   {
*   document.login.autologin.value = true;
*   }
*      else
*   {
*      document.login.autologin.value = false;
*   }
*</script>

Håber I forstår min mennig med min kode..
Her er min fejlmeddelse:
Linje: 21
Tegn: 42
Fejl: Tegnet "}" var ventet

Kan I bruge det til noget?, da jeg ikke forstår hvor jeg skal
kigge.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 07-05-03 21:07

On Wed, 7 May 2003 13:54:47 +0000 (UTC), Kenneth Auchenberg
<kenneth@thefatman.dk> wrote:

> heyza
Er det bedre sådan her:

[...]

   }