ADODB - command - MSSQL
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-05-03 20:27

Hejsa - Jeg er lidt på bar bund her
Jeg har lavet nogle VBScripts der bruger command objektet til at lave nogle
prepared SQL statements
Det fungerer forsåvidt ganske fornuftigt på min development boks og på en
test maskine ved siden af
Begge kører med min MSSQL sp3

Jeg laver blandt nogle inserts/updates det fungerer fortrinligt på disse to
maskiner, men på en tredje server fejler koden med en "method failed"
Jeg har endnu ikke remote access til maskinen
En udvidet fejlmeddelelse følger någ jeg har adgang til maskinen - det får
jeg i løbet af få dage

Er der nogen her der har oplevet noget tilsvarende?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-05-03 09:06

Som svar på skriblerier nedfældet af Peter Lykkegaard :

> [...]
> "method failed" Jeg har endnu ikke remote access til maskinen
> En udvidet fejlmeddelelse følger någ jeg har adgang til maskinen -

Hmm, det var manglende SP's på MSSQL der var årsag til "forskellen"
Efter at MSSQL SP3 er lagt på så virker fint

mvh/Peter Lykkegaard